شادی کی تقریب کے دوران شرابی شوہر کی اپنی بیگم سے مہمانوں کے سامنے شرمناک کام کرنے کی خواہش. انکار پر غصے میں آکر بیوی کوچھت سے ہی نیچے پھینک دیا

ممبئی (نیوز ڈیسک) شراب کے نشے میں دھت ہو کر بعض اوقات شرابی ایسے بھیانک جرائم کا ارتکاب کر بیٹھتا ہے کہ جن کا تصور کر کے ہی انسان کا سر شرم سے جھک جائے۔ بھارت کے باندا ڈسٹرکٹ کے علاقے چیلا گھاٹ میں بھی ایک ایسا ہی افسوسناک واقعہ پیش آیا۔

اخبار ٹائمز آف انڈیا کی رپورٹ کے مطابق 28 سالہ خاتون وشاکا تیواری اپنے خاوند اجے کے ساتھ اپنی کزن کی شادی میں شرکت کیلئے گئی تھی۔ ہفتے کی شب مکان کی چھت پر رقص کی محفل کا اہتمام کیا گیا تھا، جس کے دوران نشے میں دھت اجے نے اپنی نوجوان بیوی کو سب کے سامنے ناچنے کو کہا۔ جب وشاکا نے یہ بات ماننے سے انکار کیا تو اجے پر وحشت طاری ہو گئی اور اس نے وشاکا کو اٹھا کر چھت سے نیچے پھینک دیا ۔

بیچاری خاتون کی دونوں ٹانگیں ٹوٹ گئیں جبکہ بازﺅں اور چہرے پر بھی شدید زخم آئے۔ اسے علاج کیلئے دسٹرکٹ ہسپتال داخل کروا دیا گیا، جہاں ڈاکٹروں نے امید ظاہر کی ہے کہ اس کی جان بچ جائے گی۔ دریں اثنا ملزم فرار ہو چکا ہے اور پولیس تاحال اسے تلاش کرنے کی کوشش کر رہی ہے ۔

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s