مسلم لیگی خاتون رہنما و سابق رکن اسمبلی کا جعلی نکاح نامہ، دراصل کس کی بیوی ہے؟ اور نکاح نامہ کس سیاستدان کے نام کا بنوا رکھا ہے؟ شرمناک حقیقت

لاہور (ویب ڈیسک) سابق صوبائی وزیر قانون اور پارلیمانی امور راجہ بشارت کی اہلیہ اور سابق سنیٹیر گل آغا نے کہا ہے کہ مسلم لیگ ق کی سابق صوبائی رکن اسمبلی سیمل کامران میری ازدواجی زندگی کے بارے میں بے سروپا پراپیگنڈا کر رہی ہے۔ یہ عورت جس نے میری معلومات کے مطابق میرے شوہر راجہ بشارت سے جعلی نکاح نامہ بنا رکھا ہے اور ان کی طرف سے مجھے جعلی طلاق نامے کے کاغذلئے پھرتی ہے خود تو کامران نامی شخص کی بیوی ہے‘ شناختی کارڈ پر شوہر کا نام کامران لکھا ہے لیکن دعویٰ کرتی ہے کہ وہ راجہ بشارت کی بیوی ہے اور کروڑوں روپے مانگ رہی ہے کہ خاموش رہنے کے میں اتنا معاوضہ لوں گی ۔ گل آغا نے کہا راجہ بشارت اور میرے مابین بہترین تعلقات ہیں اور وہ راولپنڈی اسلام آباد میں رہتے ہیں مگر میں بچوں کی تعلیم کے سلسلے میں لاہور میں رہائش پذیر ہوں۔ میرے بڑے بیٹے کی عمر 24 سال ہے اور وہ اعلیٰ تعلیم حاصل کر کے بیرون ملک سے واپس پاکستان آچکے ہیں۔
مگر یہ عورت جو پہلے ڈائیوو میں نوکری کرتی تھی ‘ پھر آمنہ الفت سابق ایم پی اے کے پارلر میں ملازم تھی ‘بیرون ملک جانے کی کوشش کر رہی ہے اور مجھے فون پر انتہا ئی قابل اعتراض گالیاں دیتی ہے۔”خبریں “ کے دفتر میں رپورٹنگ سیکشن کے ارکان کو موبائل آن کر کے گل آغا نے مبینہ طور پر سیمل کامران کی آوازسنائی جس میں انتہا ئی فحش زبان استعمال کی گئی تھی اور چودھری شجاعت حسین تک کے بارے میں نامناسب اور ناشائستہ زبان استعمال کی تھی۔ گل آغا نے کہا کہ ایک ٹی وی چینل کے مزاحیہ اینکر کے پروگرام کے حوالے سے کہا کہ اس نے سیمل کامران کی راجہ بشارت سے دوسری شادی کی خبر سنائی اور اب بار بار رابطے کے باوجود اینکر مجھے وقت دیتا ہے نہ اپنی خبر کی تردید کرتا ہے۔گل آغا نے کہا کہ میں اپنے قانون ماہرین سے مشورے کے بعد سیمل کامران پردس کروڑ روپے ہر جانے کا دعویٰ کر رہی ہوں۔ اس سلسلے میں جب ”خبریں “ کے رپورٹنگ سیکشن کی طرف سے سابق رکن پنجاب اسمبلی سیمل کامران سے رابطے کی کوشش کی گئی تو فون نہ مل سکا۔
Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s