میں غمزدہ نظر آنا چاہتی ہوں، لڑکی نے اپنے دوست کو خودکشی کرنے پر مجبور کر دیا

واشنگٹن:ایک امریکی لڑکی نے خود غمزدہ دیکھنے کے لیے اپنے دوست کو خودکشی پر مجبور کیا، ڈسٹرکٹ اٹارنی نے عدالت کے روبرو بتایا کہ مچل کارٹر نامی لڑکی نے اپنے سے موبائل پیغامات پر بحث شروع کر دی کہ تو خود کو قتل کرو ،اُنھوں نے مزید بتایا کہ وہ اس طریقے سے اپنے دوستوں کی توجہ حاصل کر نا چاہتی تھی۔
رائے نے 12جولائی 2014 کو خود کو قتل کر لیا تھا جب اُ سکو کارٹر نے ایسا کرنے پر محبور کر کیا،رائے نے اپنی زندگی کا خاتمہ کاربن ڈائی موناآکسائیڈ گیس کے ذریعے کیا،پہلے وہ خوف زدہ ہو کر اپنی گاڑی کی چھت پر چڑھ گیا لیکن کارٹر نے موبائل مسیج پر رائے کو گاڑی کے اندر آنے پر مجبور کیا۔
کارٹر نے انکشاف اپنے دوست کی موت کے بعد کیا کہ رائے کی موت کیوں واقعہ ہوئی تھی،وہ اپنے دوستوں کی توجہ حاصل کرنا چاہتی تھی اس لیے اُسے نے یہ سب کچھ کیا کہ وہ دوسروں کی ہمدردی حاصل کرنا چاہتی تھی۔
کارٹر کو عدالت میں اس غیر اختیاری قتل کی وجہ قرار دیا ہے اور اب عدالت کارٹر کی قسمت کا فیصلہ کر ے گی۔دوسری طرف کارٹر کے وکلا کا کہنا ہے کہ یہ رائے کا اپنا فیصلہ تھا اور جن دنوں کارٹر اس سے بات چیت کر رہی تھی اُس وقت وہ دماغی طور ٹھیک نہیں تھی۔
کارٹر اور رائے دو مختلف علاقوں میں رہائش پذیر تھے اور ایک دوسرے سے رابطے کے لیے موبایل مسیج اور فون کال کا استعمال کرتے رہے ہیں۔

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

w

Connecting to %s